Цінова ситуація на споживчому ринку області станом на 11.01.2016

15 січня 2016, 11:31

Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації інформує, що за даними оприлюдненого Державною службою статистики України моніторингу цін на соціально значущі товари за першу декаду січня 2016 року  в   порівнянні з третьою декадою грудня  2015 рокуна контрольованій Україною частині Луганської області склалась наступна цінова  ситуація.

Знизилися ціни на:

   - яйця курячі(на 1,9% - з 24,44грн до 23,97 грн);

   - яловичину(на 3,4% - з 76,22грн до 73,63 грн);

   - свинину(на 3,4% - з 63,02грн до 62,19 грн);

   - дизельне паливо(на 0,3% - з  17,59 грн до 17,53 грн);

   - цукор(на 0,1% - з  15,65грн до 15,64 грн).

Незмінними залишились ціни на :

  - крупи гречані, хліб житній, житньо-пшеничний, хліб пшеничний з борошна першого ґатунку, борошно пшеничне, рис, сало та ковбаси варені першого ґатунку,  сметану, сир м’який, макаронні вироби.

Також спостерігається незначне подорожчання цін на:

  - масло вершкове (на 0,3%), буряк (на 6,5%), картоплю (на 7,6%), капусту (на 7,1%),  олію соняшникову (на 1,3%), бензин А-95( на 0,1 %), молоко ( на 0,2 %).

   Середні роздрібні ціни на крупу гречану, рис, цукор, моркву, дизельне паливо та бензин А-95 по області входять до трійки найвищих серед інших регіонів України.

   Разом із цим, на Луганщині зафіксовані одні з найдешевших в Україні  ціни намолоко, м’ясо птиці (тушки курячі), яловичину, свинину та макаронні вироби.

   Крім того, в області нижчі за середньоукраїнські ціни на: молоко (на 22,9%), ковбаси варені першого ґатунку (на 15,7%), м’ясо птиці (на 10,8%), яловичину (на 11,9%), свинину (на 10,0%), макаронні вироби (на 6,5%), олію соняшникову (на 6,0%), борошно пшеничне вищого ґатунку (на 5,1%), масло вершкове (на 4,8%), сало (на 2,9%), сметану (на 2,9%), сир м’який (на 0,4%).

   Споживчий ринок області насичений основними продовольчими товарами в достатній кількості, поставки продовольчих товарів стабільні, відсутній товарний дефіцит та ажіотажний попит.